Llibres de text CURS 2018-2019

Funcionament de la compra i venda de llibres

DATES I HORARI DE VENDA

DE LLIBRES DE TEXT

JULIOL

Dimarts 10, Dimecres 11 de juliol: de 17:00h a 20:00h

Dijous 12 de juliol:  de 9:00h a 11:00h i de 17:00h a 20:00h.

SETEMBRE

Dimecres 5 de setembre: de 17:00h a 20:00h

Dijous 6 de setembre:  de 9:00h a 11:00h i de 17:00h a 20:00h.

DATES I HORARI INTERCANVI

DE LLIBRES DE TEXT

• El dimarts 10 de juliol, de 17:00h a 20:00h, les famílies que ho desitgin podran portar els llibres que han fet servir els seus fills/es (sempre que estiguin en bon estat i no escrits) i rebran un tiquet amb el total de llibres lliurats.
  • El dimecres 11 de juliol entre les 17:00h i 20:00h, les famílies que tinguin tiquet per haver portat llibres,  el dimecres podran comprar els llibres deixats per altres famílies per un valor únic per llibre de 3 €.
  • El dijous 12 de juliol de 17:00h a 20:00h, es lliurarà els diners dels llibres venuts i es retornaran els llibres no venuts a les famílies.
  • No s’acceptaran llibres que no es puguin utilitzar el proper curs perquè s’hagi canviat l’edició o l’editorial. Per saber quins són els llibres que podeu portar per intercanviar hauríeu de consultar la llista de llibres pel proper curs que estarà penjada a l’entrada de l’escola i a la Web del centre.
  • L’objectiu no és fer un benefici econòmic amb els llibres utilitzats aquest curs, sinó entrar en un intercanvi amb altres famílies. Tots aquests intercanvis es realitzaran a l’edifici de Primària.
  • Les famílies de l’alumnat que aquest curs ha fet 6è, el dimecres 11 de juliol podran venir a comprar llibres de l’intercanvi de 1r d’ESO.

Socialització

L'Escola Pia de Caldes presenta diferents propostes per la reutilització i estalvi de llibres de text:

1. Intercanvi de llibres utilitzats: al mes de juliol, en finalitzar el curs (ESO i Batxillerat)

S'intercanvien llibres en bon estat, no escrits a les etapes d'ESO i Batxillerat.

2.- Llibres socialitzats en els cursos anteriors